tisdag, maj 05, 2009

Svordomar

Jojjo är inte känd för att använda fula ord, säger man själv nån svordom så blir det onda ögat. Detta är ju inget fel i sig att få onda ögat, jag tycker heller inte om att använda eller höra dessa destruktiva meningslösa ord...

Mitt råd till er är: KÖP INTE TV-SPEL..!!!!!
__________________________________________________

Jojjo och jag har nu spelat Guitar Hero varje kväll, svordomarna haglar gitarren flyger.... Men herregud vad roligt det är! Det positiva med detta är att vi har fått mycket gjort trots TV-spelandet, så fort barnen somnat så plockas, städas och tvättas det allt för att kunna unna sig lite PS-tid... Innan gick man direkt och krashade i soffan eller satte sig framför datorn....

Så mitt andra och kanske bästa råd är: KÖP EN PLAYSTATION 3..!!!!

4 kommentarer:

Sofia sa...

När jag blev riktigt arg på tennisbanan förr i tiden drog jag värsta ramsan.. ;) Såhär lät det då:
helvetes-jävla-skit-helskotta! #¤"&#¤¤/%&R/&I Grrrrrrrrrrrrr!

Sjoan sa...

Usch Ia! Det var ju fruktansvärda ord...

Maria sa...

Usch nu skäms jag lite...jag använder de där hemska orden rätt ofta (trots att jag är svensklärare). Men sen har jag ju också ett j-a (!) humör... Ska inte skaffa tv-spel då alltså!

Sofia sa...

Jag vet, men det var som sagt förr i tiden.. Nu väljer jag min ord bättre.. ;)