onsdag, november 19, 2008

Göteborg

Nu sitter jag på mitt hotellrum i Götet, Centralstationen precis utanför fönstret, kan man väl kalla hyfsat centralt... Ganska fint rum men det saknas ett badkar samt att vår kollega på Relacom påstod att det spökade här så systrarnaHallström kanske vill bo här nästa gång..? Bilresan upp gick bra trots att Hans körde ända till Tyringe... Vår kollega på Relacom tyckte vi kunde ta sovmorgon imorgon så vi fick inte komma in förräns kl 09.00, det är så mycket trafik så ni kommer inte vara här innan 09.00 om ni så åker kl 08.00...det säger man ju inte nej till... Nu blir det lite pilsner på mitt rum sen ut och käka, vi är alla småbarnsföräldrar så jag tippar på en tidig hemgång...

2 kommentarer:

Sofia sa...

Va gött du har det! Men jag hade då aldrig vågat sova på det hotellet..

Madde sa...

men spöken skrämmer ju aldrig varandra...;-)