fredag, november 14, 2008

Tävlingen avslutad

Efter många olika och otroliga gissningar så har jag bestämt att avsluta tävlingen...
Jag kan inte förstå hur ni inte kan se att det är Daniel på bilden...han ser ju ut precis som vanligt!

Idag är jag på jobbet så då kan jag uppdatera bloggen... Igår blev det hembesök av morsan med nybakta bullar, hon lekte med barnen så att jag kunde stryka hallen ännu en gång samt sätta upp lister, nu är det nästan färdigt.

Ikväll blir det till att sätta upp krokar och annat pynt i hallen, blir nog även en stund över till att kolla på den nya videokameran jag ska hämta idag...

7 kommentarer:

Anonym sa...

HEJA!
Tävlingen skulle ju hålla på tills 1:a dec

Anonym sa...

kanske kommer det en ny tävling inom kort...

Madde sa...

Hmmm är ni helt säkra på att inte sjöstedt o hallström är "lite" släkt med varandra???

Sofia sa...

MEN DÅ VANN JU JAG!!!!!!!!!! Vad var förstapriset??

Sofia sa...

Jag tog det på näsan.. ;)

Sjoan sa...

IA... Du sa ju till mig att det måste vara Emil på kortet, jag fattar inte hur alla kan gissa på Daniel...

Anonym sa...

ser ut som sig själv!? jag har snart en sida som det ska bli lite hämdaktioner.. välkomna dit =)