måndag, november 17, 2008

Tillbaka på kneget...

...så nu kan jag blogga!

Efter en mysig natt (3 ½ personer i sängen, jag hade höger armen och huvudet på sängbordet) så är man tillbaka på Verkö... Det positiva är att jag bara ska hit på fredag också och sen är det ju helg igen... Ska på en 2-dagars tur till Götet med jobbet, inte sååååå lockande, håller dock tummarna för att frukosten ska smaka.

Håller nu på att klura ut en ny tävling, håll utkik!

Bygguppdatering:
Hallen nästan klar, alla krokar, ljuslyktor och griffeltavlor tar lika lång tid som att renovera hela hallen..;) Nästa grej är att göra klart på verandan, nockpannor ska dit, vindskivor och plåtar ska upp. Var hos Svärfar i lördags och tillverkade lite lister till alla dörrar, de sitter inte riktigt rakt så egentligen skulle Daniel fixa dessa då det är han som sågat alla reglarna till dörrhålen...men jag får väl göra det själv...

6 kommentarer:

Marie sa...

Ha ha..
Vilken tur att ni har sängbord. Absolut en möbel som en barnfamilj aldrig ska göra sig av med ;o)

Inspekterade hallen i fredags - kalas!

Jobba lugnt

/Marie

Johanna sa...

Tycker du att det var trångt? Jag sov som Törnrosa!

Madde sa...

Det är väl inget som rör Prinsen på fjärten....hahahaha

Sjoan sa...

Tack Marie! Äntligen nån som ser vilket jobb vi gör..;)

Madde sa...

Blandar ihop alla sagofigurer, skit i min förra kommentar, prinsessan på ärten var väl lite överkänslig om jag inte minns helt fel...a ja

Sofia sa...

Hahá!! ;)